Здравейте, от скоро си имам Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2003 г. колата е перфектна с леки забележки по окачването. Та днес възникна следния проблем. Сутринта на тръгване към работа при завъртане на ключа да подгреят свещите преди да запаля, таблото и всички светлини (фарове, габарити, лампите) в колата започнаха да светят и да цъка всичко по таблото. Стартера завъртя едва доловимо и спря. От тук нататък няма повече въртене, но таблото и светлините се побъркват! Помислих, че е от слаб акумулатор, но не е това защото вързах друга кола с кабели към моята и резултата беше абсолютно същият. Разкачих клемите на акумулатор за да изчистя евентуална грешка на компютъра, чака 15 минути да се разредят кондензаторите, но ефекта е същия. Проверих и силовите бушони, няма проблем при тях. До последно колата си работеше без проблем. Времето беше кишаво и предполагам, че се е намокрило нещо което не трябва. Моля Ви за съвет какво може да се провери още и каква може да е причината за да се насочя и да проверя! Благодаря Ви предварително!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при включване на контакт - таблото, фарове и всичко в колата премига.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНай вероятно е заради лоша маса (на акумулатора или тази между купето и скоростната кутия).
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеМасата е. На мен ми го направи номера при окиси на минусовата клема. Почистване, смазване и газ.
Comment
-
Първоначално публикувано от freshman Покажи съобщениеНяма окис изобщо на клемата! И аз това помислих отначало.
Изобщо при отстраняване на проблеми по ел инсталации само визуалният оглед много често е подвеждащ. Най-добре е да се премери напрежението в двата края на съмнителната връзка. При изправна връзка то трябва да клони към нула. Колкото по-лоша е връзката, толкова по-високо ще е и измереното върху нея напрежение. Когато се прави това измерване, трябва въпросната връзка да е под товар (да има включен консуматор, който се захранва през нея). В противен случай пак може да се измери отсъствие на напрежение.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:23.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
При мен се оказа акумулатора, странно защо всичко беше ок на товарната вилка. Обаче възникна сега друг проблем, не иска да запали с новиа акумулатор върти стартера като побъркан и нищо. Освен това забелязах че ми изчезва антифриза, около 6-8 литра изчезнаха и не знам къде са. Проверих да не е смесило с маслото обаче няма бозав ефект или високо ниво, после реших да видя дали не е в цилиндъра, но свещите се оказаха сухи. Сега се чудя защо не пали и свързано ли е със загубата на антифриз, не прави локва никъде под колата която е в гараж и я следя или трябва да чистя някоя грешка на компютъра заради смяната на акумулатора. Сега ще извадя свещите да ги замеря колко ома са и ако трябва да сменям. Някой ако има идея какво може да е, моля нека съдейства. Благодаря Ви!
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе трябва да се прави нищо след смяната на акумулатора, но щм не пали е добре да се направи диагностика. Тя може да насочи, къде е проблемът. Загубата на антифриз да не е от радиаторчето на парното?
Comment
-
Колега как 6-8 литра ще липсват и няма да има следи от теч или т.н.
Няма нужда от разглабяне,като загрее колата пускаш парното и ако няма ефекта на раждане търси проблема някъде другаде.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
Comment